دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص اختلال ایجاد شده برای ارائه خدمات سامانه سجاد از طریق تلفن همراه توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، طبق اعلام دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه از آنجا که استفاده از مرورگرهای تلفن همراه باعث اختلال در ارائه خدمات سامانه سجاد شده است لذا امکان ورود به سامانه از طریق تلفن همراه موقتا غیرفعال شده است.
طراحی صفحات مخصوص تلفن همراه در حال انجام است که پس از رفع مشکل این امکان مجدد فعال میشود.
از کاربران محترم درخواست میشود تا رفع کامل مشکل از مرورگرهایی مانند کروم، فایرفاکس و نظایر آن در کامپیوتر استفاده نمایند.