طراحی و توسعه توسط ITCenter7
منو

پرسش های متداول + راهنما


به نکات زیر حتماً توجه نمائید :


1- دانشجوی گرامی لطفاً سوالات ذیل به همراه پاسخ ها را با دقت بالا مطالعه کرده و به آنها عمل نمائید.


2- در صورتی که به غیر از این سوالات مشکل دیگری وجود داشت به واحد انفورماتیک تیکت بزنید.


3- تیکت هایی که پاسخ آن در ذیل وجود داشته باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.



ردیـف
سـوال و پـاسخ
1

نام کاربری و رمز عبور من برای ورود به سامانه هم آوا چیست؟

پاسخ : به صورت پیش فرض نام کاربری در سامانه هم آوا کدملی و کلمه عبور شماره شناسنامه می باشد. اما اگر دانشجو قبلاً در همین واحد و یا واحد دیگر علمی کاربردی دانشجو بوده و یا بنا به دلایلی انصراف داده و یا اخراج شده، به ازای هر بار پذیرفته شدن در دانشگاه، یک حروف انگلیسی به ابتدای نام کاربری وی اضافه می شود. مثلا فرض کنید دانشجویی قبلا در واحد 34 پذیرفته شده و انصراف داده است. پس از اینکه در واحد 11 پذیرفته می شود، ابتدای نام کاربری وی A قرار می گیرد. (A0018795065) و یا اگر دانشجویی مثلاً در واحد 18 مقطع کاردانی خود را گذرانده باشد و در واحد 20 در مقطع کارشناسی پذیرفته شود و انصراف بدهد، اگر جهت ادامه تحصیل به واحد 11 بیاید ابتدای نام کاربری وی B قرار می گیرد. (B3825142598)


سامانه هم آوا : https://edu.uast.ac.ir

2

چرا وقتی سامانه هم آوا را باز می کنم، صفحه بهم ریختگی دارد و حالت گرافیکی ندارد؟

پاسخ : معمولاً هنگامی که سامانه با گوشی موبایل یا تبلت باز می شود صفحه به صورت کامل لود نمی شود. لذا ترجیحاً جهت استفاده از سامانه از کامپیوتر استفاده نمائید و همچنین مرورگرهای کروم یا فایرفاکس خود را بروزرسانی نمائید.

3

هنگام ورود به سامانه هم آوا به من پیغام "نام کاربری و رمز عبور شما اشتباه است" را نمایش می دهد در حالی که مشخصات را صحیح وارد کرده ام.

پاسخ : سامانه هم آوا را با کامپیوتر باز نمائید و دقت نمائید که نام کاربری و رمز خود را صحیح وارد کنید. دقت نمائید ممکن است ابتدای نام کاربری شما دارای یک حروف انگلیسی باشد.

4

وقتی می خواهم وارد سامانه هم آوا بشوم به من پیغام "نام کاربری شما غیر فعال است" را نمایش می دهد.

پاسخ : ممکن است ابتدای نام کاربری شما دارای حروف انگلیسی باشد. اگر از درج نام کاربری خود مطمئن هستید ممکن است سامانه به دلیل بدهی غیرفعال شده باشد که پس از تسویه بدهی در سایت مرکز به واحد انفورماتیک تیکت بزنید.

5

وقتی سامانه هم آوا را با موبایل باز می کنم صفحه بهم ریخته است و نمی توانم با سامانه کار کنم.

مرورگر گوشی خود را بروز نمائید اگر باز هم به همان شکل بود بهتر است جهت استفاده از سامانه هم آوا از کامپیوتر استفاده نمائید. اگر به کامپیوتر دسترسی ندارید به یک کافی نت مراجعه کنید.

6

برای ورود به "پورتال دانشجویی" در سایت مرکز 11 تهران چه مشخصاتی را باید وارد کنم؟

در سایت مرکز از کدملی و شماره شناسنامه خود برای ورود استفاده نمائید. اگر شماره شناسنامه ندارید از کدملی استفاده نمائید.


پورتال دانشجویی مرکز : https://uastf11.ac.ir/login/student

7

تفاوت سامانه هم آوا با سایت مرکز 11 تهران چیست؟

* سامانه هم آوا یک سامانه جامع کشوری می باشد که توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی شده و کلیه ی مراکز علمی کاربردی در سطح کشور از آن استفاده می نمایند.

امکانات موجود در سامانه هم آوا :

1- ثبت انتخاب واحد 2- مشاهده نمرات و کارنامه تحصیلی 3- کارنامه مالی 4- درخواست انتقالی و انصراف 5- ثبت درخواست فارغ التحصیلی


* سایت مرکز 11 تهران توسط مرکز علمی کاربردی واحد 11 تهران با استفاده از امکانات روز دنیا برنامه نویسی و راه اندازی شده است.

برخی از امکانات موجود در سایت مرکز 11 :

1- مشاهده کلیه اخبار و اطلاعیه ها اعم از اطلاعیه های کنسلی و جبرانی کلاس ها، اطلاعیه های امتحانات، ثبت نام و اخبار فرهنگی 2- پرداخت شهریه 85% 3- شرکت در نظرسنجی ها 4- تکمیل فرم های فرهنگی و ورزشی 5- آموزش های مجازی 6- آزمون های الکترونیکی 

8

چرا در سامانه هم آوا در قسمت کارنامه مالی، برای من بدهکاری درج شده با آنکه تمام شهریه های ترم را پرداخت کرده ام؟

در کارنامه مالی موجود در سامانه هم آوا دو قسمت وجود دارد :

1- شهریه مرکز آموزش علمی کاربردی واحد 11 تهران

2- شهریه ستاد

شهریه ستاد یا شهریه 15% برای دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد و بلافاصله پس از انتخاب واحد باید در سامانه هم آوا پرداخت گردد.

شهریه مرکز 11 تهران برای مرکز می باشد و شما این مبلغ را در سایت واحد 11 پرداخت می کنید برای همین است که در سامانه هم آوا برای شهریه مرکز بدهی ثبت شده است.


* بنابراین شما همیشه برای پرداخت 85 درصد شهریه به سایت مرکز و برای پرداخت 15 درصد شهریه به سامانه هم آوا مراجعه نمائید.

9

می خواهم بدانم تا حالا چقدر شهریه پرداخت کرده ام و آیا بدهکار هستم یا خیر؟

برای مشاهده شهریه 85 درصد و همچنین بدهی خود باید به سایت مرکز (پورتال دانشجویی) مراجعه کنید.

برای مشاهده 15 درصد شهریه به سامانه هم آوا مراجعه نمائید.

10

چرا برخی از دانشجویان می توانند با گوشی موبایل خود وارد سامانه هم آوا بشوند اما من نمی توانم؟

گوشی های موبایل و نرم افزارهای نصب شده بر روی آن ها با هم متفاوتند. راهکارهای زیر را بر روی موبایل یا تبلت خود پیاده سازی کنید در صورتی که باز هم نتوانستید وارد سامانه شوید از کامپیوتر استفاده نمائید.

1- مرورگرهای کروم (Chrome) و فایرفاکس (Firefox) را نصب نمائید.

2- در صورتی که مرورگرهای فوق بر روی موبایل شما نصب است از طریق بازار یا پلی استور بروزرسانی نمائید.

3- هنگام وارد کردن اعداد حتما صفحه کلید گوشی خود را بر روی انگلیسی تنظیم نمائید.

11

مدتی است هنگامی که سامانه هم آوا را باز می کنم یک صفحه نمایش داده می شود که در آن نوشته "سامانه در حال بروزرسانی است..."

گاهی اوقات سامانه هم آوا را به دلایل بروزرسانی از سمت ستاد از دسترس خارج می کنند اما معمولاً این بروزرسانی چند ساعت بیشتر طول نمی کشد. لذا در صورتی که پس از گذشت یک روز باز هم صفحه بروزرسانی را مشاهده کردید، اصطلاحاً این صفحه در مرورگر شما کش (Cache) شده است و شما باید کش مرورگر خود را چه بر روی گوشی و چه بر روی کامپیوتر پاک نمائید.

جهت آشنایی با پاک کردن کش مرورگر، در گوگل جستجو نمائید.



logo-samandehi
عضو خبرنامه سایت مرکز شوید:

آدرس مرکز: میدان انقلاب – ابتدای کارگرجنوبی – کوچه رشتچی – پلاک های 8، 10، 12

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 11 تهران می باشد.