به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند با توجه به تعطیلی مرکز، لطفاً از منزل خارج نشده و سوالات خود را صرفاً از طریق تیکت به کارشناس خود ارسال نمائید :
جهت ارسال تیکت مراحل زیر را دنبال نمائید :
1) در بالای صفحه اصلی سایت مرکز، گزینه "پورتال دانشجویی" را انتخاب نمائید. (جهت ورود به پورتال دانشجویی می توانید ایـنـجـا را نیز کلیک نمائید)
2) در صفحه باز شده کدملی و شماره شناسنامه خود را درج نمائید و روی دکمه ورود کلیک نمائید.
3) پس از ورود به پنل شخصی خود، از پنل سمت راست گزینه "سامانه ارسال پیام (تیکت)" را انتخاب نمائید.
4) در صفحه باز شده ابتدا کارشناس مورد نظر خود را از لیست انتخاب کرده، سپس موضوع تیکت خود را درج نموده و در آخر سوال خود را به صورت دقیق و واضح بیان نمائید. همچنین در صورت نیاز می توانید فایلی را همراه با تیکت برای کارشناس خود ارسال نمائید.
جهت ورود مستقیم به سامانه ارسال تیکت ایـنجـا کلیک نمائید
* مجدداً تاکید می گردد تحت هیچ عنوان از منزل خارج نشده و سوالات خود را صرفاً از طریق سامانه تیکت، ارسال نمائید و از مراجعه حضوری به مرکز جداً خودداری نمایید. (درب مرکز برای پاسخ گویی حضوری بسته بوده و صرفاً پاسخگویی از طریق سامانه تیکت خواهد بود)