طراحی و توسعه توسط ITCenter7
منو



سمینـــار بـازاریـابـی


با عنوان :

برنامه ریزی و هدف گذاری

برای طراحی یک مجموعه برنامه (کمپین) تبلیغاتی



اهداف رفتاری برنامه :

شرکت کنندگان در پایان سمینار با مباحث زیر آشنا شده و توانایی نسبی کسب می نمایند. شرکت کنندگان پس از اتمام سمینار توانایی تدوین و طراحی کمپین تبلیغاتی را آشنا و با بررسی تجربه های موفق امکان هدف گذاری موثر و برنامه ریزی اثربخش را کسب می نمایند.


اهداف علمی برنامه :

  • ارتقاء دانش طراحی و برنامه ریزی کمپین های بازاریابی
  • ارتقاء دانش و اطلاعات علمی و طراحی، اجرا و نظارت بر کمپین های برندینگ و تبلیغات
  • تعریف برنامه بازاریابی براساس شناخت از اهداف سازمان
  • ویژگی های بازار، اشنایی با قیمت گذاری در راستای توازن و تعادل رضایت مندی مشتری و اهداف سازمان
  • اجرا و تحلیل تحقیقات بازاریابی
  • راهبری و نظارت بر برنامه های ترویج کالا و برنامه های تبلیغاتی

سرفصل های آموزشی برنامه :

  • معرفی تجارب از نمونه های کمپین موفق
  • تعیین اهداف کمپین تبلیغاتی
  • هدف گذاری مخاطبان برای تبلیغات
  • معرفی شیوه های برنامه ریزی در تبلیغات
  • انتخاب رسانه های تبلیغاتی مناسب
  • طراحی برنامه اجرای کمپین تبلیغاتی (Action Plan)
  • سنجش اثربخشی کمپین تبلیغاتی
  • شناسایی فرصت ها و محدودیت های برنامه ریزی در تبلیغات
  • تبدیل برنامه تبلیغاتی به هدف

کمیته اجرائی سمینار :

ریاست سمینار : دکتر حسن مرادی

اعضای هیئت اجرائی :

- آرزو بک زاده

- احمد احمدی راد



عضو خبرنامه سایت مرکز شوید:

آدرس مرکز: میدان انقلاب – ابتدای کارگرجنوبی – کوچه رشتچی – پلاک های 8، 10، 12

© تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 11 تهران می باشد.